دسته‌بندی نشده

کلاس معماری کرج

کلاس معماری کرج

کلاس معماری کرج

دوره های تخصصی معماری(کلاس های معماری) معماری از جمله رشته های پرطرفدار در جهان می باشد که افراد زیادی در این زمینه مشغول به تحصیل هستند. اما لازم به ذکر است که دانش آموختگان این رشته مانند برخی رشته های دیگر، با مشکلاتی از قبیل عدم پیدا کردن کار مناسب، حقوق ناکافی و … رو به رو هستند. از این رو بازار کار رشته معماری از رونق آنچنان خاصی برخوردار نمی باشد و تنها کسانی می توانند وارد بازار کار این حرفه شوند، که مهارت ها و توانایی های خود را در این زمینه افزایش دهند.

چرا که برای وارد شدن به بازار کار رشته معماری، تنها مدرک تحصیلی دانشگاهی کافی نمی باشد و مهارت افراد در یک زمینه تخصصی است که حرف اول را می زند. با شرکت در کلاس های معماری می توانید به کسب مهارت ها در این حرفه بپردازید.

آشنایی با نرم افزار های کاربردی در کلاس های معماری

با شرکت در دوره های معماری، می توانید نرم افزار های زیر را آموزش ببینید:

تیردی مکس

نرم افزار تری دی مکس
  • یکی از نرم افزار های بسیار کاربردی در معماری، نرم افزار تری دی مکس می باشد. چرا که این نرم افزار در زمینه های مختلفی از جمله طراحی و ساخت بازی های کامپیوتری، طراحی صنعتی، نقشه کشی، ساخت فیلم های انیمیشن، طراحی نمای ساختمان، طراحی داخلی، طراحی دکوراسیون، طراحی مدل های ویلایی، طراحی کابینت، طراحی جزئیات یک پروژه، مدل سازی، تبلیغات، طراحی انیمیشن مخصوص معماری، رندر، جلوه های ویژه سینما، ساخت سه بعدی یک لوگو و …. کاربرد دارد.

 

لومیون

نرم افزار لومیون
  • نرم افزار لومیون ابزاری تخصصی برای تصویرسازی و رندر حرفه‌ای معماری است. شما به عنوان یک طراح معماری، طراح دکوراسیون داخلی، طراح نما و یا طراح فضای سبز می‌توانید بهترین استفاده را از لومیون در ساخت رندر و انیمیشن ببرید.

 

اتوکد

نرم افزار اتوکد
  • نرم افزار اتوکد نرم افزاری است که با استفاد از ابزار ها و امکانات پیشرفته آن می توان ایده های خود را پیاده سازی کرد و حتی آن ها را تغییر داد.  در واقع اتوکد یکی از نرم افزار های پرکاربرد در حوزه طراحی می باشد، که توسط شرکت Autodesk در سال ۱۹۸۰ ساخته شد. این نرم افزار به استفاده کنندگان این امکان را میدهد تا بتوانند انواع طرح های دیجیتالی دو بعدی و سه بعدی را به سرعت و به آسانی ترسیم و ویرایش نمایند.

 

رویت

نرم افزار رویت
  • رویت یکی دیگر از نرم افزار های کاربردی در معماری می باشد که قابلیت های فراوانی دارد. از جمله این قابلیت ها می توان به قابلیت مدل سازی هوشمند، ترسیم سه بعدی و دو بعدی به صورت هم زمان، جمع آوری اطلاعات و مدل سازی ساختمان به صورت چهار بعدی، به روز رسانی سریع پروژه ها، تغییرات سریع در طراحی، طبقه بندی طرح های خالص، قابلیت ارتباط با نرم افزار های اتوکد و تری دی مکس، تجزیه و تحلیل داده ها، سرعت بخشیدن به طراحی ها، محاسبه متره ساختمان، ایجاد صحنه های پرسپکتیو و …. اشاره کرد.

بازار کار رشته معماری

با گذراندن دوره های معماری، کسب مهارت ها و دانش تخصصی در این زمینه، افراد قادر خواهند بود که وارد بازار کار این حرفه شوند. ممکن است برای شما سوال پیش آید که رشته معماری چه فرصت های شغلی را می تواند به وجود بیاورد؟ در ادامه مقاله شما را با نمونه هایی از موقعیت های شغلی رشته معماری آشنا خواهیم کرد.

  • یک معمار می تواند کارفرمای خود باشد. به این منظور که می تواند برای بنا های شخصی در اندازه های کوچک، طراحی انجام دهد.
  • یک معمار می تواند در زمینه طراحی فعالیت کند. این طراحی می تواند شامل طراحی سازه از مراحل ابتدایی تا مرحله ساخت باشد.
  • یک معمار می تواند مراکز پیمانکاری را تاسیس کند.
  • یک معمار می تواند به عنوان مهندسی مشاور مشغول به کار شود. به این منظور که او می تواند دفاتر مربوط به مهندسین مشاور را سرپرستی و رهبری کند.
  • بک معمار می تواند به عنوان مهندسی ناظر بر روی روند و صحت انجام کار ها نظارت کند.
  • همچنین یک معمار می تواند به عنوان مدیر پروژه، روند اجرای پروژه های معماری را مدیریت کند.
  • یک معمار می تواند انواع فضا های شهری از جمله پارک ها، میادین و …. را طراحی کند.
  • یک معمار می تواند با سایر کارشناسان محیط زیست از جمله برنامه ریزان اقتصادی، اقلیم شناسان، اکولوژیست ها و … همکاری کند.
  • و …

کلاس معماری کرج

از آنجایی که با گسترش جوامع، نیاز به ساخت و ساز های بیشتر، به مراتب دیده می شود. از این رو ممکن است نیاز به افراد ماهر با دانش کافی در این زمینه نیز افزایش یابد. بنابراین، به افرادی که در این زمینه مشغول به تحصیل هستند، پیشنهاد می کنیم که علاوه بر داشتن مدرک دانشگاهی، شروع به یادگیری دوره های تخصصی معماری کنند. چرا که در این صورت احتمال ورود آن ها به بازار کار معماری، چندین برابر خواهد شد.

آموزشگاه فنی حرفه ای مهرازان دارای یک دپارتمان معماری می باشد که در این دپارتمان، دوره های تخصصی معماری، از مقدماتی تا پیشرفته توسط اساتید مجرب و فعال در این زمینه به هنرجویان آموزش داده می شود.

بنابراین، شما با شرکت در این کلاس های معماری، می توانید به عنوان یک فرد حرفه ای و با تجربه وارد بازار کار این حرفه شوید. همچنین لازم به ذکر است که آموزشگاه فنی حرفه ای مهرازان به مدیریت خانم مهندس فائزه غلامی پس از پایان هر دوره تخصصی معماری، به هنرجو مدرک رسمی ارائه می دهد.

مهندس فائزه غلامی

آموزشگاه فنی حرفه ای مهرازان

مهندس فائزه غلامی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه غیاث الدین کاشانی رشته معماری-معماری میباشد. وی از سال 91-92 به طور رسمی کاردرزمینه معماری-معماری داخلی و طراحی و تدریس را شروع نموده وبا دیدگاهی کاملا متفاوت چه در زمینه طراحی و چه در زمینه تدریس فعالیت داشته یکی دیگر از اهداف بزرگ و بلند مدت وی در اتلیه معماری برگزاری دوره های تخصصی آموزشی در حوزه معماری بوده است که با پشت سرگذاشتن این دوره ها میتوانید وارد بازار کار شده وبه خوبی میتوانید بهترین طراحی را انجام دهید.

اطلاعات تماس

در صورتی که هر سوالی دارید، تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. ما از شنیدن صدای شما خوشحال می شویم.

شنبه تا پنجشنبه – از ساعت 8 تا 17

کلاس معماری کرج

کلاس معماری کرج

کلاس معماری کرج

کلاس معماری کرج

کلاس معماری کرج

کلاس معماری کرج

کلاس معماری کرج

کلاس معماری کرج

کلاس معماری کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *