دسته‌بندی نشده

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

لومیون (Lumion)

به طور کلی لومیون یک افزونه یا پلاگین برای نرم‌افزارهای سه‌بعدی نیست، بلکه یک نرم‌افزار اختصاصی در زمینه رندرگیری برای تمامی فایل‌های سه‌بعدی است که به ما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان و بدون درگیر شدن با تنظیمات پیچیده و طاقت‌فرسا به ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود بپردازیم. تنها کافی است مدل‌ها و احجام سه‌بعدی خود را وارد این نرم‌افزار کرده و با قابلیت‌هایی که در اختیار ما قرار می‌دهد، بهترین و قوی‌ترین خروجی‌ها را در کمترین زمان ممکن خلق کنیم.

اهمیت یادگیری انیمیشن‌‌سازی سه‌‌بعدی و رندرگیری سریع در لومیون چیست؟

لومیون، توانسته با پشتیبانی گسترده از نرم‌افزارهای سه‌بعدی، از جمله رویت (Revit)، مکس (3DS Max)، اسکچاپ (SketchUp)، راینو (Rhino) و همچنین ارائه کتابخانه جامع از متریال‌ها و آبجکت‌های آماده، نورها و افکت‌های متنوع، طیف گسترده‌ای از مخاطبین را به خود اختصاص دهد و ما می‌توانیم بدون نیاز به داشتن دانش و تجربه چندین ساله با افزونه‌های رندرینگ، از جمله ویری (VRay)، کرونا (Corona)، منتال ری (Mental Ray) و … کار بسیار سخت و پیچیده رندرگیری را انجام دهیم.

در نهایت، به جرات می‌توان گفت هیچ افزونه رندرگیری در بحث انیمیشن معماری توان رقابت با نرم‌افزار لومیون را ندارد چرا که سرعت رندر انیمیشن در لومیون، ۳۰ برابر افزونه‌های مشابه است. در نسخه لومیون ۱۲ قابلیت‌های بسیاری جهت افزایش کیفیت و تسریع هر چه بیشتر فرایند طراحی تا شبیه‌سازی افزوده شده است و ما تمام سعی خود را کرده‌ایم تا شما را به کاربری حرفه‌ای در بحث شبیه‌سازی معماری تبدیل کنیم.

لومیون

در این آموزش، با ارائه آموزش نسخه پیشرفته لومیون ۱۲ شما به یکی از قوی‌ترین انجین‌های رندرگیری، مسلط می‌شوید تا الهام‌بخش سفر خلاق شما از تخیل به تجسم باشد، به شما یاد می‌دهیم که چطور مدل‌های سه‌بعدی خود را وارد این نرم‌افزار کنید، محیط اطراف آن را شبیه‌سازی کنید و با متریال‌سازی حرفه‌ای و نورپردازی که یاد می‌گیرید، شما آماده انجام پروژه‌های بین‌المللی خواهید شد.

تمام کاربران مشغول در حیطه ی معماری ( داخلی ، خارجی ، منظر و لنداسکیپ ) و علاقه مندانی که تمایل به گرفتن رندر ها و انیمیشن های رئال با سرعت بالا میباشند.

  • لومیون سریعه!

بهتره شما تمام تمرکز و زمانتو بزارین برای طراحی و دیزاین. مرحله رندرینگ خیلی سریع با لومیون انجام میشه. دیگه لازم نیست درگیر مباحث پیچیده برای رندرینگ بشین!

  • رندرهای جذاب!

به کمک لومیون میتونید ارائه های خیلی جذابی از تک فریم، انیمیشن و VR به کارفرما تحویل بدین. لومیون تو زمینه های معماری (Interior-Exterior) و طراحی محوطه و فضای شهریب سیار مناسب هست.

  • خودتون از پس همه چی برمیاین!

اگر قبلا هیچ تجربه ای از کار با نرم افزارهای رندرینگ نداشتین اصلا نگران کننده نیست. لومیون به قدری راحت، شیرین و جذاب هست که خیلی زود و سریع یاد میگیرین و به تنهایی قادر خواهید بود از پس تمام مراحل ارائه و رندرینگ بربیاین.

  • محتوایی کامل و بی نقص!

کافیه فقط مدلتون رو بیارین تو لومیون تا یک صحنه سازی بینظیر براش انجام بشه. با وجود کتابخانه عظیمی از مدلهای آماده و متریالهای با کیفیت فقط کافیه به سلیقه ی خودتون یا کارفرما اونها رو با یک کلیک در صحنه استفاده کنید.

  • لذت شبیه سازی لایو!

تو لومیون شما به راحتی میتونید با نرم افزارهای Sketchup, Revit وRhino ارتباط زنده بگیری! یعنی مدلتو هر بلایی دوست داری تو نرم افزار مدلینگت سرش بیا و زنده تغییرات رو تو لومیون ببین. این قابلیت مخصوصا تو ارائه های زنده ی VR خیلی جذابه!

  • فراگیر شدن در دفاتر معماری

امروزه لومیون در بیش از 100 کشور مورد استفاده قرار میگیرد. طبف نظر سنجی سال 2019، بیش از 72 تا از بزرگترین شرکت های معماری دنیا از لومیون برای ارائه ها استفاده می کنند.

  • افکتهای صوتی و تصویری

یکی از ویژگیهای لومیون، مراحل پست پروداکشن و استفاده از افکتها و جلوه های ویژه مثل برف و بارون و باد و … می باشد که همه اینها به راحتی در لومیون قابل اجراس.

  • معماری محور!

لومیون اختصاصا برای شبیه سازی معماری طراحی و تدوین شده! پس شما درگیر مسائل خارج از این حیطه نمیشین. لومیون با همه نرم افزارهای معماری رابطه ی عالی داره، نرم افزارهایی از قبیل 3dsMAx, Revit, Sketchup, Rhino, Archicad, Bentley, Vectorworks.

  • ساخت متریالهای PBR

شاید یکی از مهمترین مراحل کاری ما ساخت متریالهای واقع گرایانه باشد. علاوه بر اینکه خیلی از متریالهای آماده ی لومیون کیفیت بینظیری پیدا کردند ما میتوانیم پروسه ی PBR رو در ساخت متریالها به کار بگیریم تا کاملا واقعی دیده شن!

آموزش لومیون کرج

ویژگی لومیون چیست ؟

  • سازگاری با نرم افزارهایی همچون 3DMAX و AUTOCAD موجب آسانی کار برای طراحان
  • دارای آبجکت های فراوان که دارای موشن میباشند که موجب سرعت کار در طراحی و انیمیشن سازی میشود.
  • دارای متریال فراوان و سهولت کار در متریال سازی
  • محیط بسیار ساده و جذاب
  • سرعت فوق العاده در انجام پروژه

کاربرد لومیون چیست ؟

لومیون در مواقع استراری بسیار کاربرد دارد.
زمانی شما دچار کمبود زمان هستید میتوانید به راحتی مدل را در یکی از نرم افزارها مدل سازی کنید و به سرعت در لومیون رندر گیری کنید.
زمانی هم که قصد دارید انیمیشن بسازید ولی تایم کافی برای ساختن آن را در نرم افزار 3DMAX یا MAYA ندارید نرم افزار لومیون در کمترین زمان این کار را انجام میدهد.

 

مهندس فائزه غلامی

آموزشگاه فنی حرفه ای مهرازان

مهندس فائزه غلامی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه غیاث الدین کاشانی رشته معماری-معماری میباشد. وی از سال 91-92 به طور رسمی کاردرزمینه معماری-معماری داخلی و طراحی و تدریس را شروع نموده وبا دیدگاهی کاملا متفاوت چه در زمینه طراحی و چه در زمینه تدریس فعالیت داشته یکی دیگر از اهداف بزرگ و بلند مدت وی در اتلیه معماری برگزاری دوره های تخصصی آموزشی در حوزه معماری بوده است که با پشت سرگذاشتن این دوره ها میتوانید وارد بازار کار شده وبه خوبی میتوانید بهترین طراحی را انجام دهید.

اطلاعات تماس

در صورتی که هر سوالی دارید، تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد. ما از شنیدن صدای شما خوشحال می شویم.

شنبه تا پنجشنبه – از ساعت 8 تا 17

 

 

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

آموزش لومیون کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *